Winkelmand

Je winkelmand is momenteel leeg.

Terug naar winkel

Is mijn bestelling correct ?

  • Gepersonaliseerde artikelen zijn alle artikelen waarbij u zelf uw artikel naar uw smaak samenstelt en/ of een naam toevoegt. Aangezien deze artikelen met veel zorg en exact zoals door U ingegeven worden gemaakt, zijn deze in tegenstelling tot andere artikelen niet retourneerbaar. Kijk daarom zeker uitdrukkelijk volgende zaken na:
    • Schrijfwijze van namen & tekstjes
    • Hoofdletters & lettertypes
    • Kleuren van de artikelen en personalisering
  • Is uw verzendadres en e-mailadres correct ingegeven?
  • Gelieve uw BTW of KVK nummer in te geven indien u een factuur wenst te ontvangen. Het BTW bedrag wordt indien nodig automatisch verlegd bij ingave van een correct nummer.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten ?

  • Alle artikelen direct in voorraad: je bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verwerkt & de daaropvolgende werkdag verzonden/ klaargezet in de winkel.
  • Met artikelen in nalevering: verwerkingstermijn tot 5 werkdagen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?

  • De webwinkel stuurt bij het voltooien van je bestelling automatisch een bevestigingsmail met bestelnummer & overzicht van je bestelling. Ontvang je deze niet, kijk dan bij de spam en klik op ‘dit is geen spam’ zodat de statusmails vanaf nu zeker in je inbox komen.
  • Ook wanneer je bestelling verzonden is of klaar staat voor afhaling, ontvang je bevestiging per mail.
  • Bij verzending per post ontvang je ook de link naar de tracking van het pakket per mail.
  • Ook in de spam geen mail te vinden? Vermoedelijk heb je je bestelling niet helemaal tot het einde voltooid of werd het betalingsproces onderbroken.

Toch nog vragen ?

Contacteer ons per mail of tijdens de openingsuren via +3215 65 88 14 & we helpen je graag verder!