Hoe kan ik bestellen?

  • Zowel DIY-artikelen, als geschenken met naam kunt u online bestellen via onze webshop.
  • Geschenken & standaard gepersonaliseerde artikelen kunt u zo tijdens de openingsuren bestellen in de winkel in Mechelen.
  • Wenst u artikelen te bestellen waarop een eigen logo moet komen of waarbij andere specifieke wensen zijn, dan kunt u hiervoor langskomen in onze winkel in Mechelen. Let wel: zonder concrete informatie (zoals een voorbeeldfoto van wat u wilt laten maken) of uw logo, kunnen wij u geen gerichte prijzen geven. Kom dus voorbereid zodat we in één keer alles kunnen noteren & u aan de hand daarvan meteen de beste prijs op offerte kunnen zetten.
  • De snelste weg om een correcte offerte op maat te ontvangen is via het offerteformulier uw vraag doorgeven. Voeg wel zeker uw logo & voldoende informatie toe zodat we u ook in één beweging een correcte prijs kunnen bezorgen.

Hoe kan ik betalen?

  • Via onze webshop kunt u betalen met alle gekende veilige betalingsmethodes zoals Ideal, Bancontact, Paypal, Creditcard,… Alle betalingen verlopen via onze betalingspartner Mollie & voldoen dus aan alle veiligheidsvereisten voor online betalingen. Opgelet: online bestellingen worden pas in behandeling genomen na het voltooien  van de betaling!
  • In de winkel in Mechelen kunt u met bancontact of cash betalen.
  • Bij aankopen op factuur, kan er per bancontact, cash of overschrijving betaald worden; overeenkomstig met de voorwaarden zoals vermeld op de factuur.

Hoe lang is de levertermijn?

  • Bij standaard bestellingen via de webwinkel kunt u de voorraad ‘live’ raadplegen in onze webwinkel. Voor deze bestellingen geldt:
    • Alle artikelen in stock = je bestelling wordt verwerkt op de eerstvolgende werkdag & de daaropvolgende dag per post verzonden/ klaargezet voor afhaling in de winkel in Mechelen.
    • Levering via nabestelling = Sommige artikelen moeten voor je worden besteld via onze leverancier. Je bestelling wordt verzonden op het moment dat ze compleet is. De levertermijn is in dit geval maximaal 1 werkweek.
  • In de winkel in Mechelen gelden volgende levertermijnen:
    • Een bij ons aangekocht geschenkartikel kunt u de dag zelf nog laten borduren met naam. U rekent best 30min. tot 1u wachttijd en 17u als allerlaatste moment waarop u kunt bestellen voor afhaling op dezelfde dag.
    • Bij aanlevering van eigen materiaal om te borduren, drukwerk of aantallen vanaf 3 stuks, is de levertermijn steeds ten vroegste de eerstvolgende werkdag.
    • Bestellingen met ontwerpen op maat of eigen logo’s worden ingepland volgens agenda naar gelang het aantal stuks & pas gedrukt/geborduurd na goedkeuring van het ontwerp door de klant.
  • LET OP: bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met zaterdag; met uitzondering van feestdagen en onze verlofperiodes. Hou er bij deze sluitingsmomenten dus rekening mee dat uw bestelling pas verwerkt wordt op de eerstvolgende werkdag!

Kan ik flexfolie, snijvinyl en borduurbenodigdheden ook zo in de winkel komen kopen?

  • De DIY- artikelen bieden we momenteel voornamelijk via de webshop aan.
  • We hebben in de winkel wel een beperkte voorraad van de flex en vinyl in voorgesneden rolletjes klaarstaan en ook kleine aantallen blanco artikelen kunnen we zo even voor u nemen.
  • Voor grotere aantallen of metergoed dat op maat gesneden moet worden, vragen we om dit bij voorkeur via de webshop te bestellen om wachttijden in de winkel te voorkomen.
  • Afhalen in de winkel in Mechelen is uiteraard steeds mogelijk!