Hoe kan ik bestellen?

  • Zowel DIY-artikelen, als geschenken met naam kunt u online bestellen via onze webshop.
  • Geschenken & standaard gepersonaliseerde artikelen kunt ook u gewoon tijdens de openingsuren bestellen in de winkel in Mechelen.
  • Wenst u artikelen te bestellen waarop een eigen logo moet komen of waarbij andere specifieke wensen zijn, dan kunt u hiervoor langskomen in onze winkel in Mechelen. Let wel: zonder concrete informatie (zoals een voorbeeldfoto van wat u wilt laten maken) of uw logo, kunnen wij u geen gerichte prijzen geven. Kom dus voorbereid zodat we in één keer alles kunnen noteren & u aan de hand daarvan meteen de beste prijs op offerte kunnen zetten.
  • De snelste weg om een correcte offerte op maat te ontvangen is via het offerteformulier uw vraag doorgeven. Voeg wel zeker uw logo & voldoende informatie toe zodat we u ook in één beweging een correcte prijs kunnen bezorgen.
  • Omdat er een heel ruime keuze aan stijlen en kleuren proberen aan te bieden en elk artikel personaliseren volgens de wensen van de klant, nemen we helaas geen telefonische bestellingen aan. Wij vragen om uw begrip dat dit helaas zo dient te gebeuren om mogelijke misverstanden, onduidelijkheden en jammer genoeg (af en toe) niet afhalen van gepersonaliseerde artikelen te vermijden.

Hoe werkt online bestellen?

  • De meeste artikelen in onze webshop worden gepersonaliseerd volgens de wensen van de klant. Dit houdt natuurlijk in dat u steeds de keuzes voor kleuren, stijlen en dergelijke moet aanduiden om uw order te kunnen voltooien.
  • Bij vooraf opgemaakte designs, is de keuze meestal beperkter zodat u enkel de naam of kleur of eventueel naam nog moet opgeven.
  • Bij artikelen met eigen namen/tekst, zijn de stappen als volgt:
    • u kiest maat, kleur,… van het blanco artikel
    • u kiest een stijl voor de tekst/naam (lettertype en kleur; eventueel aangevuld met een prent)
    • u geeft de naam/ tekst op & kiest eventueel waar u deze wenst op het artikel indien meerdere opties mogelijk zijn.
  • U voegt het artikel toe aan uw winkelmand. Indien u iets vergeten bent, of u heeft een artikel geselecteerd dat niet voorradig is, zal de webshop aangeven wat er niet klopt en zult u het artikel niet kunnen toevoegen aan de winkelmand.
    • let op: heel uitzonderlijk is het mogelijk dat u bij het voltooien van uw order alsnog een melding krijgt dat een artikel uit stock is. Dit gebeurt wanneer bv. meerdere mensen tegelijk het laatste stuk in hun winkelmandje hebben zitten of wanneer dit intussen verkocht wordt in de winkel. Dit is jammer genoeg iets wat we niet kunnen tegengaan omdat het artikel uiteraard naar de eerste gaat die zijn aankoop voltooit.

Hoe kan ik betalen?

  • Via onze webshop kunt u betalen met alle gekende veilige betalingsmethodes zoals Ideal, Bancontact, Paypal, Creditcard,… Alle betalingen verlopen via onze betalingspartner Mollie & voldoen dus aan alle veiligheidsvereisten voor online betalingen. Opgelet: online bestellingen worden pas in behandeling genomen na het voltooien  van de betaling!
  • In de winkel in Mechelen kunt u met bancontact, creditcard of cash betalen.
  • Bij aankopen op factuur, kan er per bancontact, cash of overschrijving betaald worden; overeenkomstig met de voorwaarden zoals vermeld op de factuur.

Hoe werkt het puntenspaarsysteem?

  • Klanten van de webwinkel kunnen punten sparen als ze bestellen met een account. Hierop worden je punten automatisch bijgeteld bij elke bestelling en je kunt de gespaarde korting dan ook telkens opnemen bij het voltooien van een nieuw bestelling.
  • Klanten in de winkel kunnen punten sparen via een ‘papieren’ spaarkaart waarop hun puntensaldo bijgehouden wordt.
  • 1 € aankoop = 1 spaarpunt
  • vanaf minimaal 100 gespaarde punten, kan je je punten inruilen voor een kortingsbedrag van 5% van het totaal aantal gespaarde punten. 100 punten staat dus gelijk aan 5€ korting!
  • Koop je zowel via de webshop als in de winkel? Dan kan je er ook voor kiezen om de punten van je papieren spaarkaart bij op je webaccount te laten zetten eens je kaart vol is in de plaats van de punten te verrekenen op een aankoop in de winkel.
  • Er wordt geen geld teruggegeven bij het verrekenen van een spaarkaartkorting op een aankoop.

Hoe lang is de levertermijn?

  • Blanco artikelen uit stock leverbaar

→ eerstvolgende werkdag verwerkt & klaargezet voor afhaling/ verzending

  • Leverbaar via nabestelling/ artikelen met borduring & opdruk

→ Bestellen voor MAANDAG 11u30 = woensdagochtend afhalen/verzonden

→ Bestellen voor DONDERDAG 11u30= zaterdagochtend afhalen/ verzonden

Op zaterdag wordt er tussen 10 en 16u direct geborduurd. Dit wel enkel voor artikelen bij ons aangekocht, enkel eenvoudig naam borduren & tot de wachtrij vol is.

Kan ik artikelen retourneren?

  • Alle standaardartikelen kunnen steeds in perfecte staat (nieuw en ongebruikt) & binnen de 14 dagen geretourneerd of geruild worden zonder opgaaf van reden.
  • OPGELET: dit retourneringsrecht is NIET geldig op artikelen die gepersonaliseerd zijn volgens de wensen van de klant. Vanaf dat u dus bijvoorbeeld een naam naar keuze laat toevoegen op een artikel, of zelf de kleuren, stijl en dergelijke meer kiest volgens dewelke uw artikel gemaakt moet worden, wordt dit speciaal voor u op maat gemaakt en valt dit hierdoor niet onder de algemene wetgeving voor het recht op retour. Wij kunnen daarom enkel maar duidelijk te benadrukken dat het belangrijk is dat u namen controleert op spelfouten en dat u kleuren, maten en dergelijke meer goed nakijkt alvorens te bestellen. Bij twijfel kan u ons steeds per mail of telefonisch contacteren zodat we u zo goed mogelijk kunnen adviseren.
  • Indien er onverhoopt door ons een fout is gemaakt bij het personaliseren van een artikel, wordt dit uiteraard kosteloos voor u vervangen.

Verkopen jullie ook losse materialen om zelf te borduren of te bedrukken?

Ja; alle artikelen die we zelf gebruiken, kan je ook blanco of los kopen om zelf mee aan de slag te gaan. Het grote voordeel bij ons is dat we alle materialen ook zelf bedrukt of geborduurd aanbieden en dus alles zelf uitvoerig hebben getest. Hierdoor kunnen we je altijd op weg helpen hoe je dat artikel best verwerkt.

Daarnaast bieden we ook enkel artikelen aan waar we achter staan en waarvan we weten dat ze van mooie kwaliteit zijn. Vandaar de vele Fairtrade & Bio artikelen in de winkel en keuze voor huismerken die in die lijn meegaan.

  • wij beschikken over:
    • flexfolie, flockfolie & plottervinyl
    • hobbyplotters & toebehoren
    • steunvlies voor borduren
    • toebehoren voor machine-borduren
    • blanco artikelen zoals knuffels, slabbetjes, koffertjes, spaarpotjes,…
  • Voor grotere aantallen of metergoed dat op maat gesneden moet worden, vragen we om dit bij voorkeur via de webshop te bestellen om wachttijden in de winkel te voorkomen.
  • Onze leverancier beschikt over een heel groot aanbod aan allerlei kleding, babyspullen, knuffels, tassen & zakken,… U vindt het hele aanbod onder het kopje ‘Catalogus’ bovenaan op de website. Indien u graag een bepaald merk/item op aanvraag kunnen wij al deze zaken perfect mee voor u laten leveren bij onze wekelijkse levering.

Hoe werkt een account & kan ik zonder account bestellen?

  • U kunt steeds als ‘gast’ bestellen in onze webwinkel, in dat geval worden enkel de noodzakelijke gegevens voor het correct verwerken van uw bestelling opgevraagd. Deze gegevens worden enkel gebruikt voor de verwerking van die specifieke bestelling en nooit voor commerciële doeleinden.
  • Bij het aanmaken van een account op onze webshop heeft u als voordeel dat u niet telkens uw gegevens hoeft aan te vullen bij bestelling. Daarnaast kan je ook gebruik maken van ons puntenspaarsysteem voor extra korting. Op uw accountpagina kunt u ten allen tijde uw puntensaldo, al uw contactgegevens, uw vroegere bestellingen,… raadplegen. Uw account kan ook steeds op eenvoudige vraag via info@laviedivine.be verwijderd worden zonder opgaaf van reden. Het aanmaken van een account staat betekent nooit automatisch inschrijven op nieuwsbrieven of abonnementen.