Contact2023-09-15T11:42:34+00:00
Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?2023-10-06T05:54:39+00:00

Ja dat kan. Hou er wel rekening mee dat we geen winkel hebben en daarom enkel op afspraak bestellingen afgehaald kunnen worden.

Om een bestelling af te halen selecteer je bij het afronden van je bestelling ‘afhalen’ in de plaats van verzenden met Bpost. Zodra je een mailtje ontvangt via onze webshop dat je bestelling klaar is, kan je een afhaalmoment uitkiezen in onze agenda.

Het afhaaladres is Itegemseweg 21, 2222 Wiekevorst (Heist op den Berg).

Kan ik mijn eigen artikel aanleveren voor personalisatie?2023-10-06T05:55:30+00:00

Ja, u kunt uw eigen artikelen brengen voor graveren of borduren. Het is echter belangrijk om eerst contact met ons op te nemen via e-mail (info@laviedivine.be) om te vragen of het artikel geschikt is voor personalisatie.

Voorzie elk artikel van een post-it met de volgende gegevens: uw naam, het gewenste lettertype, de kleur(en), en de exacte locatie en richting waar u de personalisatie wilt hebben. Dit helpt ons om vergissingen te voorkomen en ervoor te zorgen dat het eindresultaat aan uw verwachtingen voldoet.

U kunt het lettertype en de kleuren voor personalisatie selecteren op basis van vergelijkbare artikelen in onze webshop. Als alternatief kunt u zelf een lettertype uitkiezen op dafont.com en dit aan ons doorgeven, zodat we het kunnen gebruiken voor uw personalisatie.

Let op: wij hebben geen winkel met openingsuren. Spullen brengen kan dus enkel op afspraak. Een afspraak maken kan je hier. Behoudens grote aantallen of heel speciale vragen, mag je er vanuit gaan dat de verwerkingstermijn +-/ 5 werkdagen is.

Mijn artikel is beschadigd2023-09-05T15:56:16+00:00

Is je pakketje beschadigd tijdens het transport? Neem zeker een foto van de beschadigde doos vóór het openen, en bezorg ons deze via info@laviedivine.be.

Heb je nadien schade opgemerkt aan je artikel die niet afkomstig is van de verzending? Neem een foto van de schade en bezorg deze via info@laviedivine.be zodat we een passende oplossing kunnen zoeken.

Graag wel uw begrip dat schade voorkomend uit het gebruik van een artikel (bv. uw paard trekt een bij ons gekocht halster stuk) of door verder bewerkingen die u zelf aan de ontvangen artikelen hebt gedaan (bv. vernissen van houten artikelen) niet vergoed worden.

Ik kreeg geen orderbevestiging?2023-09-05T16:07:49+00:00

Je ontvangt steeds een orderbevestiging nadat de betaling is voldaan. Controleer zeker even je spamfolder of de map met ongewenste mail in je e-mailprogramma.

Vind je de orderbevestiging niet meteen terug in je mailbox?
Geef ons een seintje via onderstaand contactformulier en we helpen je graag verder.

Kan ik een factuur ontvangen?2023-09-05T16:10:25+00:00

Bij elke online bestelling vind je automatisch de factuur in bijlage bij je orderbevestiging per mail zodra je betaling voltooid is. Voor bestellingen op maat sturen we je eerst een proforma factuur aan de hand waarvan je je betaling kunt uitvoeren en zodra je betaling ontvangen is, volgt je definitieve factuur per mail.

Wat is de levertermijn?2023-04-26T17:55:49+00:00

Gemiddeld hebben wij ±  tot 7 werkdagen nodig om je bestelling af te werken en verzendklaar te maken.

Dit sluit niet uit dat je bestelling soms sneller wordt geleverd, maar we vragen vriendelijk rekening te houden met bovenstaande levertermijn.

Opgelet: zaterdag, zondag en feestdagen worden niet als werkdag meegeteld. Graag hiermee a.u.b. rekening houden vóór het plaatsen van uw order.

Titel

Ga naar de bovenkant